Balenie zásielok, reklamácie

Balenie zásielok
 
Keďže je naša firma zameraná na predaj domácich potrieb, skla, keramiky a porcelánu, tak si veľmi dobre uvedomujeme, že pre predaj uvedeného tovaru cez internet je veľmi dôležité, aby bol tovar zabalený čo najkvalitnejšie a našim zákazníkom prišlo nepoškodené. Navyše celých 50% predaja uskutočneného v našom internetovom obchode je realizované práve predajom krehkého tovaru - skla, kermiky a porcelánu. Z tohto dôvodu preto kladieme osobitný dôraz na obal každého kusu tovaru v zásielke a kvalitného probala v celom balíku tak, aby sme obmedzili poškodenie tovaru počas prepravy, a to ako drobných zásielok s krehkým sortimentom, tak aj objemných zásielok.

K baleniu tovaru používame bublinkovú fóliu, strečové fólie a kartónové preklady do balíkov pre maximálnu ochranu tovaru. V prípade krehkého tovaru je do bublinkovej fólie zabalený každý kus samostatne.

Ako ďalšie ochrana slúži výstelka z použitých fólií na dno balíku, na ktorú je uložené tovaru, podľa potreby oddelené kartónovými prekladmi a nakoniec je opäť pridaná použitá fólia.

Zásielky obsahujúce krehký tovar sú označené viditeľným symbolom "KREHKÝ TOVAR".

                             
                                                                                                                                                                    
 

V prípade väčších a objemnejších zásielok ako je napr. nábytok, záhradné hojdačky, apod., expedujeme tovar na prepravných paletách pre jednoduchšiu manipuláciu u prepravcu a pre kvalitnejší spôsob prepravy s obmedzením rizika poškodenia tovaru.


Prepravná paleta sa po doručení zásielky na miesto určenia vracia späť k dodávateľovi.

 
 

Reklamácie

Hoci sa snažíme zasielaný tovar zabaliť čo najlepšie, predsa len môže dôjsť k nejakej "nehode". V tomto prípade nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese:
reklamacie@vetroshop.sk , kde Vám pomôžeme pri rýchlom riešení reklamácie a oznámime potrebné informácie na vyriešenie Vášho problému.
 

V prípade, že reklamujete poškodený tovar a žiadate o zaslanie náhradného tovaru je potreba požiadavku zaslať ako reklamáciu na uvedený e-mail: reklamacie@vetroshop.sk , (prípadne poštou) s kópiou faktúry a popisom závady, najlepšie s fotkami poškodených položiek a vyplneným reklamačným protokolom. Vyplnenie reklamačného protokolu nie je povinné, ale urýchli vybavenie reklamácie.
 
V prípade, že reklamovaný tovar vraciate na našu adresu, je nutné k reklamovanému tovaru zaslať kópiu faktúry a popis závady, ideálne s vyplneným reklamačným protokolom. Vyplnenie reklamačného protokolu opäť nie je povinné, ale urýchli vybavenie reklamácie. V sprievodnom liste je potrebné uviesť tiež spôsob vrátenia peňazí - na účet alebo adresu odosielateľa. Tovar je možné zaslať bežnou zásielkou, nie dobierkou. Pre zaslanie reklamovaného tovaru využite túto adresu: Vetro-plus, s.r.o., Hviezdoslavova 33, 01001 Žilina.

REKLAMACNY_PROTOKOL_SK.pdf

ODSTUPENIE_OD_ZMLUVY_SK

Upozornenie:

Pri sortimente, ktorý sa predáva ako ASSORT (MIX) pod jedným kódom výrobku, je potrebné v prípade požiadavky  na farbu / dekor a iné odlišnosti výrobkov, špecifikovať požiadavku do poznámky v objednávke. Ak nešpecifikujete v poznámke, budú výrobky pod daným kódom vyskladnené do objednávky ľubovoľne a neskoršie reklamácie nebudú uznané.

Odoslať článok známemu   Vytlačiť